Wat is Billtobox


Billtobox voor accountants
Wat is Billtobox?
Dankzij Billtobox kunnen je klanten al hun facturen en documenten altijd en overal inzien en elektronisch met je delen. Billtobox is hèt platform dat de administratieve rompslomp tussen jou en je klanten wegneemt. Je klant krijgt de beschikking over online oplossingen en een handige mobiele app, waardoor het meeste werk bij jou uit handen wordt genomen.
Billtobox maakt onderscheid tussen betaalde, en niet betaalde facturen, en voor je klant is het eenvoudig om deze status te wijzigen. Jij krijgt als accountant alle facturen, bonnetjes en documenten elektronisch op de juiste plek in jouw boekhouding via een automatische koppeling of via één druk op de knop. Je klanten delen via hun pc of zelfs via hun smartphone onmiddellijk hun facturen.
Vermijd dat je klanten op het einde van het kwartaal gestrest langskomen met een map vol papieren. Het piekmoment op het einde van ieder kwartaal is omgetoverd naar het consistent ontvangen van alle nodige documenten gedurende het jaar. Zeg vaarwel tegen die administratieve rompslomp en win meer tijd voor het zoeken naar nieuwe klanten en het geven van financieel advies.
Welke voordelen zijn er nog?
Benieuwd naar de ervaring van onze partners?
Hier laten we enkele aan het woord
“Dankzij Billtobox geven we onze klanten precies wat ze willen: maximale ontzorging.”
Xavier Delattre - Delattre
“We zetten alle documenten zo snel mogelijk in Billtobox, want het platform doet al het werk voor ons.”
Christophe Meesters - Fiscotax
“Dankzij Billtobox verstrekken we de informatie bijna in real time, waardoor we de klant beter kunnen adviseren.”
Daniel Lorent – Gecco
Activeer Billtobox voor je kantoor en al je klanten
Ons Billtobox-team staat voor je klaar.