Hoe koppel ik mijn boekhoudpakket?

Integratie van Billtobox met een boekhoudpakket of ERP-systeem kan op twee manieren plaatsvinden.
Allereerst zijn voor een groot aantal boekhoudpakketten standaard koppelingen beschikbaar. Dit geldt bijvoorbeeld voor Exact, Reeleezee, Accountview, Moneybird, YUKI, Snelstart, Muis, E-Boekhouden en Minox. Met deze pakketten kan snel en eenvoudig een (standaard) koppeling worden gerealiseerd, zonder dat aanvullende ontwikkelwerkzaamheden nodig zijn. In sommige gevallen kan de onboarding zelfs grotendeels online plaatsvinden.

Naast deze standaard koppelingen heeft Billtobox uitgebreide ervaring met het integreren van elektronisch factureren binnen diverse andere boekhoudsoftware-oplossingen, zoals 4PS, Baan, Basware, Didata, IDB, ISProjects, Van Meijel, NCCW. Voor koppelingen met ERP-systemen als SAP, Oracle en MS Dynamics AX (het vroegere Axapta) is vaak maatwerk vereist. Doordat Billtobox veel ervaring heeft in de bouwsector en met de binnen de sector gehanteerde standaarden ( o.a de Sales-in-de-bouw-standaard) kunnen ook deze maatwerkkoppelingen snel en efficiënt gerealiseerd worden.

Van Billtobox naar je boekhoudprogramma

Alle gegenereerde UBL’s worden vanuit Billtobox doorgestuurd naar je boekhoudkantoor. Jullie ontvangen per klant alle facturen in een gestructureerd overzicht. Rekening houdend met de gewenste automatisatie kan ieder boekhoudkantoor zelf de UBL’s vanuit Billtobox gaan importeren in het boekhoudpakket, maar het is ook mogelijk om zelfs geautomatiseerde boekingsvoorstellen te ontvangen.

Ongeacht het boekhoudpakket dat je hebt, Billtobox heeft een oplossing voor iedere accountant.


Vragen?

Wil je meer te weten komen over de integratie met jouw ERP/CRM pakket? Heb je vragen over hoe je klanten op Billtobox kunt activeren of wil je simpelweg meer informatie over Billtobox ontvangen?

Geen enkel probleem. Ons Billtobox-team staat klaar om je vragen te beantwoorden.

Neem contact op

Gerelateerde blogs